سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین های دیجیتال

نکاتی در رابطه با نرم افزار داخلی ( firmware ) دوربین کانن


نکاتی در رابطه با نرم افزار داخلی ( firmware ) دوربین کانن

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

نرم افزار داخلی دوربین کانن که اصطلاحا آنرا firmware می نامیم ؛ نرم افزار یا برنامه ای است که تمامی فرایند ها و عملکرد های دوربین با استفاده از آن انجام می شود.  نرم افزار داخلی دوربین ؛ یک برنامه ثابت است که در زمان تولید از سوی کمپانی در دوربین نصب می شود و معمولا به طور ثابت به عملکرد خود ادامه می دهد . برخی از اشکالات و ایرادات جزئی ناشی از عملکرد نرم افزار داخلی دوربین ، با استفاده از به روز رسانی firmware قابل رفع می باشند و به طور معمول کمپانی کانن با ارایه به روز رسانی های مختلف ؛ نسبت به ارایه firmware های جدید اقدام می نماید .

نمایندگی تعمیر دوربین کانن

به روز رسانی نرم افزار داخلی دوربین ( firmware ) یک فرایند کاملا ساده است که به آسانی قابل انجام است اما در هر صورت اگر نسبت به انجام صحیح فرایند آن اطمینان ندارید ؛ تحت هر شرایط به نمایندگی تعمیر دوربین کانن مراجعه نمایید .

 

به روز رسانی نرم افزار داخلی دوربین ؛ در نمایندگی کانن و نمایندگی تعمیر دوربین کانن به صورت رایگان انجام می شود و تمامی خریداران دوربین کانن قادر خواهند بود تا از این سرویس بهره مند شوند .

 

در صورتی که شخصا برای به روز رسانی firmware دوربین کانن اقدام می نمایید ؛ در این مطلب نکات مهم انجام این فرایند را برای شما بیان نموده ایم .

 


نکته مهم : در صورتی که از انجام صحیح این مراحل اطمینان ندارید ؛ هرگز شخصا برای به روز رسانی دوربین خود اقدام نکنید . به روز رسانی نرم افزار داخلی دوربین ؛ یک سرویس رایگان در نمایندگی کانن است .

تعمیرات دوربین کانن